onsdag den 27. februar 2013

Besøg af elektrikeren


Forleden dag var jeg så ”heldig” at skulle holde øje med en elektriker, som skulle ordne noget strøm på vores loft. De første 20 min gik med at vente på elektrikeren, som lige skulle købe nogle af de ting ind, han skulle bruge. Det med at veeeeente er efterhånden noget, vi er blevet vant til, men det er ikke af den grund blevet noget, vi er vilde med - endnu. Så jeg forventede egentligt bare nogle kedelige timer med elektrikeren. Det viste sig, at jeg fik grinet noget mere af dette besøg end forventet.
Jeg tror ikke jeg vil sige så meget mere, da billederne siger en del…

Det skal lige siges, elektrikerens tøj var helt rent FØR han kom
op på loftet. Da han kom ned var han til gengæld fuldstændig
beskidt! Støv og spindelvæv på hans skjorte, bukser, i håret og
 overalt på ham. Dette syn var noget jeg ikke kunne lade være
at grine af!!!
Når man skal op på loftet og stigen er blevet
væk, så tager man da bare et bord, putter en
stol oven på, så man kan træde på døren,
for at kunne komme op. Det er da klart!   


Så var der også lige problemer med en ledning udenfor. Hvordan kommer man nu der op?
Intet problem for Elia og elektrikeren. Her kan man også se lidt af, hvor beskidt han var.
Hvis man zoomer ind, kan spindelvævet i håret også ses. 

Bordet kunne da lige stå på en bænk med to højder og vippende brætte. Så tager man
jo bare sten oven på hinanden, så det kommer til at passe nogenlunde i højden. 

Jeg tror ikke helt dette ville blive godkendt
af arbejdstilsynet i Danmark...
At se et sådanne cirkus med en så beskidt mand havde jeg ikke regnet med at se, da jeg kom derover. Ventetiden og spildtiden var vist det hele værd alligevel!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar