lørdag den 22. februar 2014

Lige lidt forskelligt...

Nu har vi været her i Garoua i en måned. Her har vi oplevet og lavet lidt forskelligt. Nogle af de ting kan ses på billederne her med forklaringer til :) 



Her er vi på vej til Elias mangofarm, og fandt lige en bunke jord, der skulle bestiges
Andreas, Mathias og jeg i et træ, og jeg er lidt utryg ved situationen
Ibrahim fisker efter allakation-frugter, da der ikke er modne mangoer endnu




Nogle nabobørn der lige kom forbi



Seriøs fodboldtræning med Mathias og Ricardo 





Bjerget, der kan ses i baggrunden, var vi på vej hen til for derefter at bestige det. Gaga, Andreas og Ricardo er så klar!

Romain fandt en død fugl på vejen
Så holdes der pause med "madpakker" efter en lang gåtur og en bjergbestigning. For mit vedkommende foregik størstedelen af turen op af bjerget på bare tæer... Av!




Den aften Andreas og Mathias sang en sød godnatsang for mig med stearinlys på sengen




Avisleg med drengene 



Mathias, Ibrahim og Andreas træner lige



Valentinsdag havde Mathias og Andreas lavet fin mad til mig med ananas formet som et hjerte og levende lys på bordet. 



Søde drenge på compounden




På Primary School øver de lige at gå march til optoget på "De unges dag". Det er Ricardo (en af vores drenge)' der går forrest med skiltet



Lionel og jeg sidder og kigger på fodbold 



Fire drenge efter højde: Ouseini, Andreas, Mathias og Ricardo ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar